zondag 15 juli 2012

Van Maggie voor Maggie

Wat een magisch moment. Ontmoet ik op de Sunday market een jonge Maggie die van haar ouders een kleurboekje van mij mocht uitkiezen voor in het vliegtuig. Een setje uit de Limited Editions waarbij de hoesjes voor het pakketje vol plezier gemaakt zijn van echte schilderijen. Schilderijen waar ik veel mee heb maar waar ik ook van vind dat ze een nieuw avontuur aan mogen gaan. Bruut maar ook weer heel warm omdat ze op deze wijze ook weer bij een liefhebber terecht komen.


Maggie koos een Limited gemaakt van lef uit. Over al mijn fantasieën en creativiteit. Het lef dat je moet hebben om je werk bloot te stellen aan het publiek: Laat het publiek een oordeel vormen

Maggie, bij deze veel teken plezier toegewenst! Liefs Maggie.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Dat is lief, inspiratie geeft inspiratie door ! xxx

Anoniem zei

Was voor ons ook zo!
Groet vader van Maggie.

P.S. Goede keuze kleurpotloden, zijn iets zachter dan gewone!